Serwis urządzeń

Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
na terenie całego kraju!


Canon Medical System  |  Accuray  |  RaySearch  |  SIT


Serwis TMS oferuje placówkom medycznym kompleksową obsługę w zakresie napraw, przeglądów okresowych, aktualizacji oprogramowania i zaawansowanych szkoleń aplikacyjnych. W ramach świadczonych usług zapewnia klientom współpracę z profesjonalnym zespołem wykwalifikowanych inżynierów serwisu z wieloletnim doświadczeniem w pracy z kolejnymi generacjami urządzeń oraz szybki, bezpośredni dostęp do oryginalnych części, podzespołów i innych akcesoriów z gwarancją producenta.


W skład obsługi serwisowej wchodzi:

  • wykonanie instalacji,
  • przeprowadzenie szkoleń i doradztwo dla użytkowników,
  • wprowadzanie bezpłatnych modyfikacji wymaganych przez producenta,
  • wykonywanie przeglądów i konserwacji,
  • wykonywanie napraw,
  • dostarczanie oryginalnych części zamiennych.


PAKIETY SERWISOWE

Wybierz jeden z naszych pakietów serwisowych!


Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów przygotowaliśmy dla Państwa szeroki zakres propozycji serwisowych, od indywidulanych umów dla pojedynczych aparatów, po umowy na kompleksową obsługę serwisową i usługi Managed Equipment Services dla całych placówek medycznych. Jesteśmy elastyczni, a każdy z naszych pakietów można w pełni dostosować do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Państwa jednostki medycznej.


Pakiety serwisowe obejmują:


InnerVision – bezpłatną zdalną diagnostykę urządzeń medycznych Canon


Autoryzowane, okresowe konserwacje techniczne


Krótki czas realizacji zgłoszenia serwisowego


Bezpłatne wsparcie inżynierów aplikacyjnych


Bezpłatne diagnozy i naprawy bez części zamiennych


Bezpłatne okresowe aktualizacje presetów


Preferencyjne warunki finansowania


Preferencyjne ceny na części zamienne


Preferencyjne ceny na materiały eksploatacyjne




Szczegóły dotyczące PAKIETÓW SERWISOWYCH

+48 607 245 704
e-mail: krzysztof.gawinek@tms.com.pl




  • Pakiet ZŁOTY jest to optymalne rozwiązanie serwisowe dla placówek, które decydują się na utrzymanie zakupionych urządzeń medycznych w najlepszej możliwej kondycji technicznej.
  • Pakiet ten obejmuje okresowe autoryzowane konserwacje techniczne, systematyczne aktualizacje oprogramowania, bezpłatną diagnostykę usterek oraz preferencyjne ceny na materiały eksploatacyjne, wyposażenie dodatkowe i aktualizację Software.
  • Decydując się na kontrakt serwisowy w ramach pakietu ZŁOTEGO klienci zostają włączeni do nowoczesnego, zdalnego systemu InnerVision firmy Canon Medical Systems, który umożliwia szybką reakcję i rozwiązywanie problemów poprzez m.in. zdalne diagnozowanie awarii, zdalne dokonywanie czynności naprawczych, zmianę ustawień DICOM oraz optymalizację jakości obrazu.

Pakiet ZŁOTY to kompleksowa, profesjonalna, certyfikowana przez producenta obsługa serwisowa zakupionego sprzętu!



  • Pakiet PLATYNOWY został stworzony z myślą o najbardziej wymagających klientach. Zawiera on szereg rozwiązań, które umożliwiają placówce obsługę serwisową skracając czas naprawy i minimalizując przestoje urządzeń.
  • Oprócz wszystkich zalet pakietu ZŁOTEGO dodatkowo klienci zyskują najkrótszy gwarantowany czas reakcji wynoszący 24 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia w Centrum Serwisowym TMS.
  • Pakiet PLATYNOWY obejmuje m.in. preferencyjne ceny na części zamienne, bezpłatne naprawy nie wymagające części zamiennych, wsparcie zespołu inżynierów serwisowych oraz bezpłatne szkolenia dla użytkowników urządzenia.

Pakiet PLATYNOWY to serwis zapewniający maksymalną wydajność pracy urządzeń, zminimalizowanie utraty zysku, naprawy serwisowe autoryzowanego serwisu oraz szkolenia dla użytkowników!



  • Pakiet +PLUS to odpowiedź na nietypowe i indywidualne potrzeby związane z obsługą techniczną sprzętu medycznego w placówce.
  • +PLUS pozwala na dodanie do wybranego pakietu serwisowego indywidualnego zestawu usług zgodnie z otrzymanymi sugestiami klienta.
  • PLUS to m.in. zryczałtowane ceny na części zamienne, praca inżyniera serwisowego w najmniej uciążliwym terminie i godzinach, zabezpieczenie aparatury przed przepięciami, bądź też np. okresowa kontrola jakości napięcia sieci elektrycznej.

Pakiet PLUS to kontrakt serwisowy na dodatkowych warunkach wskazanych przez klienta.




GWARANCJA SERWISU NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE

OBSŁUGA SERWISOWA

Profesjonalne podejście do rozwiązywania Państwa problemów jest dla nas nieustannym procesem dążenia do doskonałości!

SZKOLENIA

Inżynierowie serwisu są na bieżąco szkoleni
w centrach szkoleniowych w Holandii i Japonii.
Gwarantujemy najwyższej jakości usługi
oraz profesjonalny serwis.



ODDZIAŁY W CAŁEJ POLSCE

TMS Sp. z o.o. ma siedzibę w Warszawie przy ulicy
Wiertniczej 84 oraz działa na terenie całego kraju.
Firma aktualnie posiada oddziały terenowe
w Warszawie, Bydgoszczy, Katowicach, Poznaniu, Rzeszowie i Białymstoku.



ŁATWY KONTAKT

Zgłoszenia serwisowe przyjmowane są telefonicznie
(tel.: 22 858 28 14), faxem (nr: 22 858 28 12)
lub pocztą elektroniczną pod adresem
serwis@tms.com.pl



Warunki serwisu gwarancyjnego


W okresie gwarancyjnym naprawy, części zamienne
oraz przeglądy na wezwanie Klienta są bezpłatne.




Warunki serwisu pogwarancyjnego


Obsługujemy naszych Klientów na doraźne wezwania
lub na podstawie kontraktu serwisowego.


READ MORE

Warunki serwisu pogwarancyjnego


Obsługujemy naszych Klientów na doraźne wezwania
lub na podstawie kontraktu serwisowego.




ZAMÓW USŁUGĘ SERWISOWĄ

Opisz stwierdzoną awarię umówimy Cię z inżynierem serwisu

Wybierz najlepszą dla siebie drogę kontaktu.

ZADZWOŃ DO NAS

tel. 22 858 28 14
fax 22 858 28 12


NAPISZ DO NAS

TMS Sp. z o.o.
ul. Wiertnicza 84
02-952 Warszawa

serwis@tms.com.pl




TMS Sp. z o.o. jest wyłącznym, autoryzowany przedstawicielem na terenie Polski firm:






Autoryzowany przedstawiciel firm: